Sångerska och sångpedagog

torsdag 29 september 2011

Saker som inte är så roliga!

* Att H&M skickar mig en klänning i FEL storlek och att den storlek jag faktiskt beställde är helt slutsåld. Alla storlekar är egentligen slutsålda.

* Att man nu för tiden inte är liten längre utan måste pyssla med "vuxna" saker. Fick en kallelse att ta cellprov. Kul. Not! Viktigt och sånt men bläääääää!!! Och det är inte ens första gången så jag kan inte ens säga att jag preciiiiiis blivit vuxen utan näe, det är andra gången! Usch och fy! Det är nu man vill sätta sig bakom Möljen och dricka pudas (folköl, eller hur?!) och vara allmänt fjortis cool!

Men nej. Ska man ta och dammsuga lite kanske?

Eller nej. Jag ska gå upp och arra lite till mitt metodikarbete! Ett skitbra arbete som jag tänkte skriva och sedan testköra på mitt jobb innan jag lämnar in det! It's gonna be aaaaaawesome!!

1 kommentar:

O sa...

and legen... wait for it... dary!