Sångerska och sångpedagog

fredag 23 september 2011

Invalido

Hur kul är det att vakna mitt i natten av att en muskel i ryggen får för sig att slå knut på sig själv? Denna smärta! Blev lycklig när Olle vaknade och kunde knöla på det onda men det gick liksom inte ens att identifiera utgångspunkten, det gjorde ont på hela sidan.

Håller tummarna för att han orkar med lite till när han kommer hem.

Ska ta en promenix snart och inviga mina nya prommeskor!

ADIDAS RESP WALK GTX  W GREY   / PINK
Adidas Response walk. Pink/Grey. Givetvis! Måste ju vara lite rosa! Den första butiken jag var i hade lyckats slarva bort lådan med min storlek (de hade den enda skon ute i butik för prov men kartongen med den andra fanns ingenstans) och jag ville inte ha den helsvarta skon av samma modell som han då istället försökte prångla på mig (döh!) så jag fick ta mej ner till en butik på stan istället. Nu ska dessa invigas!

Ceasar gillade också mina nya skor, eller egentligen mest kartongen de kom i! Två sekunder tog det innan han tog över lådan och la sig i den!

Inga kommentarer: