Sångerska och sångpedagog

fredag 23 september 2011

Måste ses! FoF blir fulla i tv.

Om inte annat för att jag blir nyfiken på varför aftonbladet sätter sin moraliska väktare på att skriva artikeln om det hela!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13669462.ab

För övrigt tycker jag det verkar himla modigt att bli packad i direktsändning. Det gäller att inte riskera några moodswings eller ha undertryckta känslor som bara väntar på att få bubbla fram!

Jag såg inte programmet igår men det lär väl gå att ordna.

Nu = över till något helt annat.

2 kommentarer:

bloggare på icedaniel.se sa...

Modigt visst ! Modigt. Två moderatpojkar som alltid kör med skämt som drabbar människor i lägre samhällsklasser. Som alltid hylllar USA i sina program och har Reinfeldt som svensk favoritpolitiker. Modiga killar, hoppas jag får deras mod någongång.

Milla sa...

Är själv inget fan av varken USA eller FR men det betyder inte att jag kan uppskatta vissa moderater!