Sångerska och sångpedagog

onsdag 14 september 2011

Hemma - däckad!

Idag har jag varit hemma!

När jag satt på jobbet efter lektionerna nös jag och direkt kändes det som att nån slog mig i skallen och sedan injicerade en massa sjuka i mig! Höll ut resten av dagen och det var inte det roligaste att sitta på auditions och försöka vara trevlig och ingjuta lite lugn i de sökande när man enbart ville gå och lägga sig i en soffa under en skön filt.

Var iaf hemma idag. Kan Jang och vitaminer.

Vaknade till när Olle drog och ringde då och sjukanmälde mig. Sov sedan till efter 14. Katterna höll mig sällskap hela tiden. Antingen låg de på Olles plats eller så låg de på mina ben. Omväxlande gick de och jamade också så jag var tvungen att kliva upp och se efter om de ätit tomt i matskålarna, men icke. De vill nog bara få upp mig på benen.

Förflyttade mig till vår underbart sköna soffa istället! Givetvis sparkade jag i den vassa bordskanten och längtar sååå efter vårt runda bord!

Vill bli pigg! NUU! Har inte tid med sånt här!

Inga kommentarer: