Sångerska och sångpedagog

fredag 9 september 2011

Doftjunkie!

Har tvättat så här på förmiddan, eller jag håller fortfarande på! =) Ska hänga första maskinen men var tvungen att dra iväg ett inlägg om det fantastiska sköljmedlet vi hittat! Det luktar ju bara såååå gott!! Plus att kläderna blir mjuka och sköna! Tycker om när det luktar fräscht och fint!


Det är det den vänstra vi köpt! Bergamott/bluebell!

Och på tal om dofter:

Denna har jag blivit lite smått förälskad i! Går och smygluktar på den på Åhléns och inser att den är på tok för dyr för min obefintliga ekonomi! Men gott luktar den iaf!


CLEAN skin EdP. Ifall ni inte kan läsa. Fast då skulle ni ju inte kunna läsa detta heller.. Hm.. moment22!

Har också lyckats hitta doftljus med syrendoft! Äntligen!! Hittade på Household! Köpte ljus samt en doftolja så nu jäsiken kan jag lukta på en annan av mina favvodofter! =) Happy days!

Inga kommentarer: