Sångerska och sångpedagog

måndag 29 oktober 2007

Kill 'em all!

Jag skulle kunna känna mig ensam så här på måndagkvällen men det gör jag inte. Diskmaskinens illjud håller mig sällskap! Jag känner mig dock lite vemodig å sånt. Tror att det möjligen är tidsomställningen som ställer till det i min biologiska klocka.

Sitter och laddar inför showmöte. Hoppas att det kommer folk. En vet jag, det är bra. Laddar också inför hemtentan som kommer imorn. Har bara ett par dagar på mig och det känns väl lite sådär. Men bra. Då kanske jag tar tag i det på en gång! :)

Borde kanske ringa runt till alla sångare imorn också och se till att de vet att det inte är någon kör på onsdag. Skönt det. Då kan jag sitta med hemtentan dygnet runt (har rensat veckoschemat!!).

Nu ska jag se efter om posten kommit!

Puss å hej!

Inga kommentarer: