Sångerska och sångpedagog

torsdag 1 november 2007

fried pancakes!

Torsdag idag.

Har haft hemtenta typ hela veckan. Samma dag jag fick den fick jag även en annan överraskning; förkylning!!! AAAAAAAAA så jobbigt är det att försöka tänka med huvet fullt av snor! Det går ju inte alls! Har svarat på alla frågor men har ingen aning om vad jag svarat på.. Ej heller om det är tillräckligt fylliga svar å sånt. Detta känns inte bra. Ska läsa igenom allt imorn och se om det håller ihop iaf så man kan skicka den sen. Jag har väldig ångest över det ska jag säga. Jag och Alexandra Pascalidou.. Usch och fy! Bara för att jag missat en lektion ska hela tentan skita sig. lite bittert!

Nej tidig kväll idag tror jag! Så man är pigg imorn! Ska ju på spex i sthlm så det jäller att vara på g!

Inga kommentarer: