Sångerska och sångpedagog

tisdag 27 november 2007

I wanna be in America.

ujuj.. nu är det mycket igen! tur att man är frisk! not!!! måste se till att försöka få lite vila, men det lär väl hålla i sig till efter showen, som det brukar..

men nu har jag faktiskt varit sjukt hela november.. känns inte speciellt bra om jag ska vara ärlig.

jag längtar till fredagkväll.. såå skönt! ledigt! ska mysa alldeles allena hela kvällen eftersom O åker hem å gigar. kanske köra en hårfärgningssession då.. det är dags att bli mörkhårig, så är det bara! visst, jag kommer sakna dej, O! :O Självklart!! men jag kommer inte sakna att vara upptagen av en massa saker! ;)

nu börjar det dra ihop sig till desperete housewives ELLER ugly betty å te samt lite maltesers!

sovmorgon imorn, sweeet! har bara jobbet på kvällen samt rep med funk imorn, men borde spara på halsen! :S lär ju knappast bli poppis, men jag sjöng förra veckan å det tyckte INTE halsen om..

nu har jag skrivit ännu ett helt ointressant inlägg i debatten som är mitt liv.. vet inte om det finns nåt klokt att tillägga.. tror inte det.

Betty blir det! Sweeet!

Puss å kram så länge, alla ni som är fina å förgyller mitt liv på det ena eller andra viset!

Inga kommentarer: