Sångerska och sångpedagog

torsdag 8 november 2007

Mer känsla för feeling!

Det ökar stadigt! 327 stycken tills idag!! :P

En märklig dag idag. Sov på tok för länge och var trött fortfarande när jag vaknade. Tvättade lite. Onödigt eftersom jag bara tvättade litegrann.. Dåligt samvete! Sorry, naturen!

Sen satte brandvarnaren igång när jag som bäst höll på att laga lunch! Ugnen tycker visst inte om vår olja. Får hoppa det nästa gång!

Sen var det dags för jobbet. Gick ok. Har lite dåligt med energi bara å det märker ju ungarna! Men det gick vägen ändå!

Sen fick jag sjunga!! Jag fick sjunga jazz!! Och jag fick improvisera!! Eller fick och fick; blev väl mer eller mindre tvingad! :P Har aldrig riktigt gjort det tidigare. Inte på riktigt. Bara på sökningar å sånt. Det brukar då aldrig bli bra eftersom man inte övat på det... Men jag fick göra det idag!

Jag är så hemskt jante. Jag vill inte att folk ska tala illa om mej och säga typ "mäh, tror hon själv att hon kan sjunga eller???" och därför, för att komma före, brukar jag berätta att jag inte kan sjunga. Tycker ju heller inte det, men vill ju inte att folk ska tro att jag tror jag kan det heller när jag i själva verket låter som en kratta! :P

Bisarrt! För det är ju samtidigt det jag lever för. Det som laddar mina batterier. Det som ger mig energi!! Men men. Det har aldrig blivit sagt att jag är en lätt person att förstå sig på! Är måttligt komplicerad!

När jag kom hem hade jag en nära döden upplevelse också! Inte nog med att det var glashalt när jag skulle cykla hem, när jag drog ur mackmaskinens sladd ur väggen var jordfelsbrytaren tvungen att slå ifrån! Såg sen på sladden att den var alldeles svart (själva piggen alltså!). Tur att det var jordat! Det blev alldeles mörkt och dött. haha..

Nu ska jag softa. Och njuta av energin jag fått! :P Tack!

puss.

frida i roomservice är min favvo! Go girl!!

Inga kommentarer: