Sångerska och sångpedagog

torsdag 29 november 2007

gud!

Kväll igen. Mysigt. Det har snöat idag. Också mysigt.

Det tar så lång tid med allting jag tar mej för. Det känns inte så värst mysigt. Satt hela dagen idag och försökte läsa igenom mitt pm utan någon större framgång. Bestämde mig för att ignorera alla tankar som maler om att det kanske inte är så sammanhängande utan kör på. Raderade några meningar som handlade om sådant jag inte tog upp och skapade lite nya mellanrubriker. Det är väldigt skönt att det inte är avgörande för betyget iaf! Jag har ju talat på ganska ordentligt så jag hoppas på att jag är godkänd iaf!

Nästa delkurs har ju samma trevliga schema iaf, men rätt så mycket mer att göra.. Det känns dock inte som att jag kommer fixa så mycket de två första veckorna..

Nej nu fick jag massvis med panik!! Ser att jag ska in med ett pm andra veckan (samma dag som sista föreställningen!!!!) Måste beställa bok!!

Inga kommentarer: