Sångerska och sångpedagog

onsdag 21 november 2007

summer night city

En stor sten föll från rullstensåsen igår. Fick höra att jag klarade hemtentan. Det var najs! Är alltid orolig för såna saker. Mest för det ekonomiska! Csn är orsaken till den mesta smärtan och ondskan här i världen! Nu ska jag bara försöka få till den här skrivuppgiften också så är det lugnt en liten stund igen..

Hösten är ju alltid såå himla stressig, helst så här inför jul med jobbavslutningar, shower å sånt! Plus att man ska försöka sköta skolan också! Inte bra.

Min kropp verkar känna av stressen och freakar ut i förkylningsutbrott på förkylningsutbrott! Trodde jag skulle vara frisk på måndag men det började om! Inte alls bra.. Eller så tog det aldrig slut.. :S

Helgen var soft iaf. Skrev sångtexten som jag skulle. Söndagsfikade. Var social.

Men nu är det vardag igen, jobb och rep ikväll...

Inga kommentarer: