Sångerska och sångpedagog

lördag 3 november 2007

Var e tvålen??

Oj oj vad snorig jag är! :(

Idag har varit en produktiv dag! :P Klev upp rätt sent men satte mig vid hemtentan. Printade den och korrläste å ordbajsade lite extra. Sedan skickades den in och ära vare frid i höjden var jag klar med den! Såå skönt. Är beredd på salstenta dock eftersom jag inte ens fattade vissa frågor! :P Men den dagen.. den.. Ja. suck.

Sen ringde momme! alltid lika roligt! :) Min kära mommme! Å det ska bli så roligt att fira jul med dem, tack O för att du förstår! :)

Efter det var det dags för spexpremiär! Jepp. så var den tagen. min spexoskuld!! Har faktist inte varit på ett enda hittills så det var väl på tiden! Har heller aldrig varit på gask.. Känns lite pinis, men det har liksom inte blivit av! Borde gå på en reccegasq tror jag! :P

Jubileumsspexet var jättebra iaf! Inspirerande! Nu blev jag lite mer sugen på att se flera spex. nån som har något förslag??

Sen vill jag sjunga jazz också.. Måste fixa! :P

Imorn vill jag gå till kyrkan. Vill tända ett ljus för paps. Är ju inte vid graven, vilket är lite surt. Men men.. Vet att det är väldigt fint där och mamma har tänt ljus. Det gjorde hon idag berättade momme.

Usch, det är så kallt här inne!! Skruvar upp elementen men värmen fortsätter sjunka! 17.7 grader är det just nu och det är på tok för lite när man sitter i underkläderna påväg till sängs!! brrrrrr!! O, kom och värm mej, NU!!!

Inga kommentarer: