Sångerska och sångpedagog

måndag 1 oktober 2007

fraktfri.

Jag måste bara säga att coca cola är min drog och jag måste köpa ett gäng flarror till tentan på tisdag! Jag fungerar inte klockan åtta på morgonen och planen är väl i huvudsak att dricka coca cola till frukost för att få energi!

Plan b kanske vore att stanna uppe hela natten.. Vågar dock inte chansa. Vill ju kunna vara lite fokuserad iaf!

Vilken jävla rikspucko lägger en tenta åtta på morgonen!?? Skönt att jag kan se tentasalen från ballen iaf. Krypavstång. Kanske går dit i morgonrock. Det vore nåt! Med frukostmackorna och coca colan under armen.

Nu ska jag sluta vara vaken och gå och lägga mig istället!

2 kommentarer:

Milla sa...

haha är så trött. avstång!! haha

Anonym sa...

Jag ska minsann kasta dig ur sängen och hälla i dig några liter cola imorgon bitti! ;)