Sångerska och sångpedagog

måndag 22 oktober 2007

sleeping in my fucking car!!

Usch vad jag inte tål Per Gessle!!!! Jag hatar, verkligen hatar hans musik!! Varför i hela friden måste ett i övrigt ganska fascinerande program som Ensam mamma söker" innehålla sjuttifjorton Gesslelåtar i minuten??? Jag begriper ingenting!!! DET SUGER!!

Jag hoppas vidare att Boston tea party (avstavas pga engelska språkregler) bara driver med honom!!! Men dock är jag lite tveksam eftersom han ju faktiskt deltar i programmet.. Hm.. Dock kommer jag fortsätta titta (kanske inte de första minuterna eftersom han alltid är med då) på programmet!!

förstår inte varför han inte kliver fram och berättar att han bara skojar med sina svenska musikprojekt!! texterna är pinsamt banala och han plagierar sig själv, gud och alla människor hela tiden! kan han inte bara lägga ner?????

idolola har glömt att tvätta håret!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt!!