Sångerska och sångpedagog

fredag 26 oktober 2007

let the good times roll

Längesen nu igen.. Blir så ibland.

Det muntliga föredraget är avklarat. Gick ok. Fick styra om lite och var väldigt upprörd inombords när jag körde det, men det gick! Fick fantastiskt bra kritik också, lika som vid förra tillfället! Jag är rätt nöjd! Det verkar som att folk tycker om när jag berättar! :)

En till tur till IKEA har det också blivit. Köpte en tv-bänk, en till Benno och lite krukor. Shit, asså! Vad man handlar där! :P

Idag har jag varit ledig hela dagen, iaf från yttre saker. Städat lyan inför helgen då svärmor kommer på besök! Fint ska det vara å fint har det blivit! Önskar jag orkade fota för då skulle jag lägga upp lite bilder.

Nu ska O byta däck på bilen och vi ska åka upp till Norrland. E ska lifta också! :) Imorn blir det fika på Jambo som vanligt. Standard när man är hemma! Och lite shopping med för nu är man ju rik igen! Ska titta till pappas grav. Se om jag ska skaffa mera blomster. Speaking of which, undrar om blomsteraffären är öppen imorn.. hm...

Imorn är det jazzfestival för oss båda efter många om och men. Ska dock hälsa på H´s bebismage innan det blir dags för konsert! Ska bli såå roligt! Det fanns inte mycket mage sist jag såg henne!

Puss

Inga kommentarer: