Sångerska och sångpedagog

lördag 13 oktober 2007

number of the beast!

Jag gillar inte "klappahändernahumor"!

"Åååå vad roligt (någon klappar händerna, flera gånger!!)

Jag klarar heller inte av Fredrik Virtanen! Försökte titta på hans talkshow idag för jag skulle kika på Alex Schulman och se om han var lika roligt oralt som skriftligt. Dock kom jag inte så långt för jag var tvungen att stänga av! Rederiet-Viggo sopade banan med Virtanen som då var tvungen att hävda sig på andra sätt! Han hade inget att sätta emot och blev bara patetisk!

Nu kollar jag på inspelade idol. Peter Swartling är lika aggro som vanligt. Klankade ner på så där lagom småharmlösa Jidhe. Lättast så ju.

Jag vet redan vem som åker ut. Fick lämna uppgiften till E innan jag sett. Men det gör inget. Jag bryr mig faktiskt inte. Har andra saker att irritera mig på, och tro mig; det finns saker jag irriterar mig på så inåt helvete nu!!!!

Inga kommentarer: