Sångerska och sångpedagog

torsdag 11 oktober 2007

paid my dues!

glömde ju berätta: JAG KLARADE TENTAN!!! wuhuuu!

fick till o med be henne läsa upp namnet och antalet poäng flera gånger för jag fattade inte att det var jag! :P

alltså; det jag inte får ur mig på en timme är inte värt att anstränga sig för! ;) alltså ska jag inte få ångest när jag inte orkar stanna mer än en timme på tentan! det känns ju bra! :P

repet igår gick hyfsat. ska köra 30 låtar ikväll och min hals är ajaj.. brukar ligga på cirka 12 en vanlig danskväll men men. har raggat bort tre iaf så jag får andas lite! supernajs!

idag ska jag berätta en saga på tre minuter. jag ska berätta min klassiska myt om sköldpaddor! like it! jag har till o med en liten sten i pennfacket som jag plockade i öregrund som ska få agera rekvisita! ska försöka komma ihåg alla tips man fick av charlotte på dramat.

på måndag är det dags för val också! jag har ingen aning om vad jag ska läsa nästa termin. orkar inte sätta mig med ilus stv heller, de är inte speciellt hjälpsamma.. :S

ja ja..

puss puss nu blir det skola!

Inga kommentarer: