Sångerska och sångpedagog

fredag 12 oktober 2007

my heart, my mind, my everything

adrenalinet pumpar fortfarande i mina ådror! giget gick rätt bra! mest är jag väl nöjd med att jag klarade mig igenom hela konserten med rösten, typ, i behåll!!

var supersugen på att gå ut också men det blev inte så! klokt säkert. det är ju fest på lördag! får lägga allt krut på då istället! det är roligt i bandet nu! härlig attityd och glada människor! sånt gillar vi! men jag saknade min polers i sången! nu får ni se till att vara med nästa gång!! :P

fundera på om jag borde plugga nu. ska kanske skriva ihop min artikel! är rätt pepp och borde lägga energin på nåt! eller ska man sova? klockan är ju ändå mycket..

ja, blir nog nattis!

en del folk på jazzen idag också! lite lite från början men det tog sig!

superbra!!

Inga kommentarer: