Sångerska och sångpedagog

onsdag 24 oktober 2007

jävla, jävla vattenfall!!!

Fick en elräkning igår!

Hur mycket jag än ansträngde mig för att försöka förstå fattade jag ingenting!!

Ingenting!!!

Jag begriper inte om det är lag på att göra elräkningar så obegripliga som möjligt!! Det är en massa rubriker och olika sortsers avgifter och jag har ingen aning om vad det betyder! De skulle lätt kunna blåsa mig på hur mycket som helst! Det enda som framgår ordentligt är hur mycket pengar de ska ha, och innan när jag ska ha betalat det! Såklart!

Kan man kräva en elräkning for dummies? En version utan alla dessa förvirrande siffror. Eller kanske en med bifogad ordlista? Där allting förklaras!

Man borde få välja vilken man vill ha! Jag fattar ju ingenting utan blir bara trött!!

Nu ska jag packa upp cdskivor i våra nya BENNOhyllor!

Inga kommentarer: