Sångerska och sångpedagog

söndag 28 oktober 2007

O fortuna!

äntligen ledigt. helgen har rullat på som en tok!

vi kom till norrland vid fyra på lördagsmorgonen.. uscha vad trött man var!! :P sov ett par timmar och sedan shopping i höddik! sen, såklart, jambo!! underbart!!

var till hanna ett tag sen. o hittade så fina bebiskläder som vi köpte. en body med gitarrer och en med en massa olika intstrument. superfint! H var lite stor om magen, men kommer nog bli etter värre! J var sjuk! :( Men shit vilka kompisar vi blev! Hihi så då kommer man väl kunna vara barnvakt sen! Måste se till att träffa dem oftare!
Å kom dit också så det blev lite nostalgisnack, sorry O! :P

Vi tog en tur till graven också. Något som jag varje gång tänker när jag är där:
Happ.. min pappa är utbytt mot en sten. Kul.
Det är inte alls kul. Jag saknar honom som en tok och det är fruktansvärt jobbigt. Alltid lyckas det vara städdag på antingen hans födelsedag eller farsdag också. Kul. det också.

Sedan var det dags för gig. Gick Ok. Träffade på lite bekanta. Rogger var nöjd och sa en massa fina saker. Det var superroligt! Blev toknervös när jag såg Bosse K där. Han har skrivit en fin resencion om mig en gång för si sådär en miljard år sedan men det var då det! Han kommer knaprast ihåg mig. Har jag tur kände han inte ens igen mig.

Sedan tokbilning ner till Uppsala igen. 24 timmar efter att vi lämnat stan var vi tillbaka. En helt sanslös tur, igen! Måste lägga av med sånt!

Skulle få besök idag på förmiddagen. Trodde vi iaf! Men det blev inte så. Alla planer flög all världens väg och jag blev inte glad igen förrän jag fått akutshoppa en massa kläder för dyra pengar!

Efter det blev det en massa underhållning av svärpäron. Gick bra tror jag! :)

Carmina Burana därefter. Det var riktigt bra! Hoppas de får bra resencioner (kan verkligen inte stava det ordet!!).

Nu sitter jag och väntar på att O ska roddat klart slagverken. Sedan hoppas jag på lite lugn mys bara vi två! I vårt nystädade vardagsrum!

Inga kommentarer: