Sångerska och sångpedagog

fredag 12 oktober 2007

I get a kick out of roomservice.

fredag och ledig!

fått nåt gjort? nej.

om inte man räknar att jag satt in i diskmaskinen och kört den. samt varit till skolan och hämtat en kurskatalog.. men det var väl tveksamt..

Jag är så känslosam nowadays! Verkligen. Måste få lite energi som inte går upp i rök på en gång! Det igår fyllde visst vissa kvot, men det kom iaf inte över plusminusnoll! :S

Fick reda på att jag hade flyt och fick VG på tentan, herregud. Men det är inte speciellt pepp. Känns som om, vaddå??

Var till syon idag. Blev inte klokare inför det stundande valet för det! En B-kurs eller den andra obligatoriska!? Vad ska jag bli egentligen??? Ingen aning!

Känner mig lite tom fast ändå full av skit! :P Komplicerat! Jepp!

Men snart börjar Ugly Betty igen och då känns det lite bättre!

Over and..

Inga kommentarer: