Sångerska och sångpedagog

onsdag 22 december 2010

Uppsala, just a swäng!

Idag kom vi hem till Uppsala för en mellanlandning innan det bär vidare norrut till min mamma och julafton. Katterna ska bo där när vi är på bröllopsresan så det kändes som en bra lösning. 


Det är pirrigt nu!! Får lite lätt panik när jag tänker på flygresan, men försöker att inte tänka på det. Är det rätt taktik? Kommer heller inte hinna flyga en gång till. Är helt enkelt för många saker som händer. Showtider och sen en massa helger. Är lite besviken faktiskt, men vad ska man göra? Vädret ställde till det. :-( Ska iaf maila psykologen och kanske få till ett samtal/mail! Alltid nåt?


Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känner mig febrig, men Olle säger att jag aldrig har feber när jag känner mig febrig. Kanske helt enkelt borde kolla tempen när jag mår bra så får vi se vad jag har för normaltemp. Då kanske han blir tyst! :P Jag kanske ligger under normalt? haha! Stor risk! Varm-bruden! Men faktum är att jag inte kan svälja ordentligt. Snorar och snörvlar! 


Okej! Då har jag en vecka på mig att bli sjuk och frisk! Ok?? 


Nu ska jag krama om min man och hålla om honom länge! 

Inga kommentarer: