Sångerska och sångpedagog

torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan!

Idag har vi shoppat och fixat massor. Sålt gamm-bilen också! Icke att förglömma!

Om ett par timmar drar vi norrut men hoppa på lite sömn först. Säger hoppas, för jag misstänker att jag kommer snyta ur typ tio liter snor dessa timmar i sängläge! Hoppas bara bästaste Olle får sova!


Det ryktas om att Sveriges sämsta väder befinner sig längs hälsingekusten och det är ju typiskt!! Vi ska ju bila imorn! Som hela övriga befolkningen. Som tur är är min man världens bäste bilförare! 


Nu ska jag proppa mig full med ibumetin, rinexin och nässpray och hoppas på lite vila. Imorse klev vi upp snortidigt, Olle för att sälja bil 6.30 och jag vid åtta när han kom hem igen. Rätt skönt att vi hållit igång typ hela dan. Men ändå har vi inte lagt oss ännu. Lite typiskt oss. Nattugglor!!


Om en vecka är vi på Guadeloupe! Skrämmande och lockande!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag önskar er en GOD JUL och en underbar smekmånad i värmen...inte ett dugg avis ;-)