Sångerska och sångpedagog

lördag 25 december 2010

God jul alla fina!

Så är årets julafton nästan slut, eller alldeles precis slut vid närmare koll på klockan!


Hoppas ni haft en härlig dag med era nära och kära och att ni sluppit olyckor och stress!


Jag har firat jul i norr hos mamma. En jul som inte blev riktigt som jag tänkt mig. Det är inte speciellt kul att äta smaskig julmat när man inte känner någon smak alls. Jag är alltså tokförkyld och hostar lungorna ur mig! Theracough, ipren, rinexin och nässpray are my friends! 


Skulle sjunga på julnattsmässa med min bror, men det var bara att stanna hemma! Tyvärr! Hade varit jätteroligt! Hoppas på att få till en julkonsert strax innan nästa jul istället. Vill ju fira själva julaftonen i vårt nya hus!


Jag ska få en cykel av min man! Får välja ut en själv! Är ju jättebra eftersom min cykel är rätt knäpp! Jobbigt med en cykel som inte har något stöd. Eller fasta cykellysen!


Vad ska jag satsa på då?
En sån här?
Eller sån här?
Fast kanske helst en sån här? Typ iaf.
Jag vill ha en rosa cykel med minst tre växlar, fotbroms och fasta lysen! OK? Jag är öppen för att måla den själv faktiskt!

Lite fler exempel från biltema. Tantcyklar, men ack så stabilt!


Vad tycker ni? Vad ska jag välja??

Imorn blir det rätt slappt. Ingen utgång faktiskt. Ska ladda mina batterier och försöka bli frisk till resan istället. Hoppas på att kunna dra på juljam på annandagen istället!

Sov sött alla fina! Kärlek till er som behöver och förtjänar!






Inga kommentarer: