Sångerska och sångpedagog

lördag 18 december 2010

Preppar

Idag har vi shoppat lite julklappar! Ska ner till svärmor imorn och sen drar vi norrut i mitten av veckan! Skönt att ha det avklarat liksom! 


Shoppar också lite saker till resan då och då! Måste verkligen gå igenom skoförrådet och kolla vad som finns. Man vill ju bara ha med sig praktiskta, bra grejer! Tror ni man kan hitta sommarskor nu?? Likaså sommarkläder! haha!


Vi fick hem vår nya kamera idag! En som fått bra recensioner och som man kan fota under vattnet med! Kolla så snygg! Sony cybershot DSC-tx5 heter den visst! Fanns i rosa faktiskt, men jag kände inte att jag kunde tvinga på Olle det! ;) 


Känns bra att ha med en sån ifall man vill fota lite under vattnet och sånt!


Verkar inte hinna med något mer flygande innan resan, så jag får nog helt enkelt hålla mantrat "Gör det och gör det snyggt" i skallen och se till att ha sobrilen till hands ifall det krisar. :/


Nu ska jag försöka få med mig maken till sovrummet. Blir en lång dag imorn! Katterna har redan lagt sig och Ceasar snarkar högt! Mattes gosgris!! 

Inga kommentarer: