Sångerska och sångpedagog

måndag 27 december 2010

Uppsala igen!

Idag utmanade vi snöovädret och åkte hem till Uppsala igen. Usch, jag är så blödig och hemsk! Kunde inte hålla tårarna borta när jag skulle lämna mina små bebisar hos mamma där de ska vara när vi är borta! De är ju liksom alltid med oss! Mycket märkligt! Asså, ba hallå!! Det är två katter!!


Men det var iaf jobbigt!


Vi drog direkt in till apoteket och bunkrade upp med en massa saker inför resan. Olle håller på och blir förkyld han också så nu blev det mer värktabletter, nässpray, bafucin, kan jan, theracough och säkert nåt mer jag glömt! Drygt 500lappen! Vill inte veta hur mycket vi handlat för de senaste veckorna inför resan. Sjukt. Pensionärsvarning??


Tvättmaskinerna går för fullt. Måste ju ha med en massa kläder och packa ner i våra nya snygga resväskor!


Olle skulle dock behövt nya sandaler. Helt galet, finns ingenstans i hela Uppsala. Inte så konstigt kanske när man tittar ut genom fönstret, men ändå!!


Ser ni vår bil? Den var rätt insnöad igår. Det kom tydligen 4 dm snö under dygnet 26/12. Helgalet!



Just nu laddar vi, eller iaf jag! med att kolla på Pirates 2! Vajert!

1 kommentar:

Wysteriia sa...

Svar: Ja jag har tur att jag har en bra kille iaf som inte verkar ha någon tendens till att välja spriten före mig som pappsen gjort i typ..alla år :S