Sångerska och sångpedagog

tisdag 7 december 2010

Showdimma!

Har verkligen gått in i en dimma nu! Eller inte ikväll, för ikväll är vi "lediga". Eller jag sitter ju och syr showkläder så det är väl inte så ledigt ändå. Fast ledigt från norrlands iaf! Det är ju alltid nåt! 


Skolan kommer lite i andra hand nu. Tyvärr. Tar tag i det sen igen. Undervisningsprovet på måndag ligger och gnager, men jag försöker att inte tänka på det för mycket! 


Imorn är det kastrering för Elvis. Nu har han gjort sitt! Och nu blir han vår kisse! Visst, det har han levt som hela tiden, men ändå. =) Han har precis fått klorna klippta och snart börjar fastan! Å hur ska det gå?? Lilla skrutt som inte alls gillar att åka bil! Helt plötsligt ska han åka bil utan att få hålla matte i tassen! Mattes hjärta blöder! 


Nu är alla fyrbenta individers klor klippta så då kan jag återgå till symaskinen! Tydligen lite komplicerat att pyssla med klippning när den var på sa Olle. haha!


På fredag är det premiär! 19.00! Kom om du vill!

1 kommentar:

Wysteriia sa...

Svar: Ja du ska se min sminksamling ;) O jag känner ändå att jag bara vill ha mer o mer o mer..HAHA