Sångerska och sångpedagog

torsdag 16 december 2010

Onsdag = improduktion!

Herregud. Idag gjorde jag inte många knop! Jo, agerade madrass åt Ceasar ett par timmar iofs! Mysproppen min! 


Är alldeles slut efter allt som varit den sista tiden. Show, prov, uppspel/konserter etc. Igår tisdag hade vi storarr hela dagen och på kvällen hade vi ensemblepub. Stannade faktiskt inte kvar i Sthlm och kalasade. Var för trött! Sjöng mina latinlåtar, lyssnade på jazzgruppen och drog hem! 


Imorn blir det terminens sista jobbkväll. Det är alltid roligt men jag hoppas jag orkar uppbåda all energi bara! 


På söndag är det julkonsert i svärmors trakter! Har inte haft tid att leta noter och transponera/notera så det fick jag sitta med igår. Och i förmiddags. Men nu har jag spikat tre låtar. Får se om jag kör dem på midnattsmässan också! Vore ju smidigt. Ska väl vara med på den i år också! Måste passa på när man är hemma. 


En annan sak jag tänker försöka passa på att hinna när jag är hem är att gå på Juljammet på August på annandagen. Har ALLTID missat det, men i år, banne mig! =)


Nu ger jag upp dagen tror jag. Det mest kreativa jag pysslat med idag var att tömma diskmaskinen och åka på apoteket! 


Fick hämta min nya lilla leksak också! Kolla så snygg! Den ska jag fördriva tid med under flygresan! 


En liten söt mp4spelare. Rosa såklart. Ibland är man inte rationell. Där fick form gå före funktion. Det fanns inga större än 4GB i rosa, så då blev det en pluttis! =)


Men den är rosa iaf! =) Blir glad av rosa! Min mobil är rosa/lila och plånboken rosa. Det är en uppiggande färg tycker jag!


Nu ska jag kolla på en av mina favvoserier: Medium! Är skeptiker, men har fastnat för Medium just! Ikvällens avsnitt gästspelar Clare från Bevvan! RIKTIGA Bevvan alltså! Den som går i repris 13.30 på tv4plus på dagarna! Like it a lot! 




Sov sött alla ni! 

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag är likadan, allt ska vara rosa...laptop bubbelgumsrosa och rosa mobil :-)