Sångerska och sångpedagog

måndag 26 januari 2009

Vilse i norr utan vinterskor.

Mina fötter har börjat ta ut vätan i förskott. Mina knän och min rumpa har börjat förbereda för alla blåmärken de kommer åtnjuta de här dagarna. Hoppas bara att jag inte bryter något. Jag är i Hell-singland nu med vintertjock jacka men utan ordentliga skodon! Pucko-Bruden! Iofs äger jag inga vinterpjuxx så det är väl inte så konstigt, men jag hade inte ens reflekterat över att det skulle vara nåt problem..

Imorn ska jag nostalgitrippa mig med en tur i gymnasiebussen! Jag och alla kids ska trängas och svettas ihop och åka upp till Broman. Ska bli ett äventyr som jag ser fram emot med skräckblandad förtjusningen. Gymnasietiden var en skitkul, skitjobbig tid.

Borde kanske sova nu. För att orka. Vet inte om det är så poppis att somna i biblioteket på den där skolan. =)

Puss, å saknar dej O, mitt allt, mitt hjärta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig också, sötnos!!