Sångerska och sångpedagog

lördag 10 januari 2009

Fredag. Inte en så bra dag. Men ändå!

Å inget 30årsfirande blir det imorn. Vi blev tvungna att ställa in. Baby är fortfarande inte kry, men jag har fått i honom lite blåbärssoppa samt kött å pärer så imorn kanske han är mer lik sej själv igen!

Rätt skön egentligen att det blev inställt. Vi har ju inte hunnit förbereda varken mat eller lägenhet. Nu blir det ett nytt försök lite senare i månaden. Hoppas alla kan komma då istället! =)

Idag fick jag mer piller utskrivna så nu ska det inte bli ungar här i huset! Åtminstone inte på ett år! =) Mitt blodtryck tjafsar lite men det gick ner när jag vilade ett tag så det var ju bra!

Lyckades till och med få en skoluppgift gjord idag. Skulle göra en tillsammans med en klasskompis och det gick över förväntan! Fylld av inspiration. Men sen när jag kom hem somnade jag ju såklart! Har ingen ork över alls.. Kanske måste skaffa något uppiggande. Chisan? Hette det så?

Nu ska jag väcka baby som somnat på soffan (framsteg, han är inte längre fast i sovrummet!) och leda honom in till sängen! Nödvändigt va! Han sover ju redan men jag misstänker att det är bekvämare att sova i sängen.

Imorn hoppas jag på mer kreativitet från vår sida! Hoppas hoppas!

Inga kommentarer: