Sångerska och sångpedagog

söndag 25 januari 2009

Baby-blues

Varför börjar jag alltid nästan gråta när jag träffar bebisar? Är det min biologiska klocka som tar sig uttryck så här? Eller är det bara så att jag gillar när folk behöver mig?

Vi var iaf till I,O och R och lagade middag åt I som fyllt år! Första gången jag träffade lilla R och han var såå söt! Har fått frågan om jag ville sjunga på hans dop och jag blev jätteglad! Längesen jag hade ett sånt gig nu så det ska bli roligt. Hade en föreläsning/workshop i sthlm inplanderad, men det avbokar jag! Har nåt liknande på måndagen så det gör ingenting!

Snart får vi hem vår kissemiss och det längtar jag tills! Jobbigt att jag har rephelg hans första helg bara, men jag kanske kan få lite permis! :P

Jag köpte en flaska linsvätska häromdan. Men jag har ingen aning om var den är.. :(

Inga kommentarer: