Sångerska och sångpedagog

fredag 23 januari 2009

The hippeti hop!

Igår blev jag så jävla stolt över mig själv! Har inte varit på gymmet sen nån gång i augusti men igår, då jävlar var det dags igen! =) Trodde väl aldrig för min själ att jag skulle orka mer än fem minuter på crosstrainern, men banne mej! Det blev 20 minuter som uppvärmning! Helt otroligt! Sen maskinerna, 200 situps och sen 20 minuter crosstrainer till! Fatta vad stolt jag var! =)

Idag har jag träningsvärk och det är ju underbart!

Reccemottagning igår. Gick väl sådär, min hals protesterade mot att jag var ouppsjungen och det är väl helt förståeligt! Efteråt var det dags för Parador som vanligt, och trots att det smakar bajs så dricker man! Ja, vad ska man säga! =)

Idag är det stormöte med bandet = mer parador! temat för kvällen är hip hop så jag måste leta fram allt möjligt bling bling! Typ mjukisbyxor eller jeans nedstoppade i höga skor. Tanktop, turban, alla halsband och stora örringar!

Något mer?

Inga kommentarer: