Sångerska och sångpedagog

fredag 16 januari 2009

Innan allt försvinner

Igår var jag produktiv och det är jag stolt över!

Det finns inte mycket som är så genombehagligt som att få krypa ner i en renbäddad säng nyduschad! Därför var det ett antiklimax att jag inte nändes duscha sent igår kväll.. :( Jag blev sjukt irriterad av det så jag anade ju redan då vad som skulle vara på gång idag..

Idag ska jag göra den trevliga sysslan att ta reda på all tvätt som ligger i Ikeakassar över hela huset! Avskyr verkligen att para strumpor, vika tröjor å hänga upp! Blää för det!

Vad finns mer på agendan idag då? Ja.. kanske plugga lite? Öva på sångläxan? Göra lite musikteori? Plugga gehör?

Det finns massor! Helst skulle jag vilja åka ner på stan och ha en lunchdejt med nån, vem som helst, och fira att mitt csn kom idag!

Sugen?

Inga kommentarer: