Sångerska och sångpedagog

lördag 17 januari 2009

Stjärnorna på slottet

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4203689.ab



Usch och fy!!

Har sett ett par av avsnitten denna omgång och tycker det är väldigt underhållande med människor i bur! Big brother var något jag kunde skynda mej hem för! =)

Har tidigare inte riktigt förstått det här med att vissa av deltagarna är suriga och envetna. Såg Jonas Gardells program när det visades och blev väldigt irriterad på hur ers eminens Dellert betedde sig mot allt och speciellt Jonas.

Nu vet jag bättre!

Hörde talas om Staffans program och såg det inte förrän idag. En SMI-bekant pedagog hade visst varit med om den värsta upplevelsen i sitt liv med herr Gardell. Hon mådde riktigt dåligt av det hela, men jag hade svårt att förstå.

Ey, Jonas är ju en skön kille!

Men ack, vad jag bedrog mig! Såg avsnittet nu ikväll och fy! Vuxna människa, bete sig så fruktansvärt oprofessionellt och ohövligt mot en annan människa!

Jonas, du föll som fan på min coolhets-ranking och har nu adderats till samma kategori som bland andra Robyn:
Människor vars verk jag gillar, men inte klarar av dem som personer!

Skämmes, ta mej fan!

Här är en länk till avsnittet om nån vill se själv.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1361689

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men camelot vilket avsnitt beter han sig illa? Sett två avsnitt och var inget av dom, Kerstins dag och Jonas dag.

Milla sa...

Staffans program var det visst! Kolla in och förfäras! :P