Sångerska och sångpedagog

onsdag 14 januari 2009

Fitness!

Ååååå vad skönt ont jag har i min kropp!! Tog mig iväg på ett jympapass för första gången på hur många månader som helst! Hängde ju i gymmet bara i somras så sist jag var på pass var väl nån gång i våras!

Så stolt över mig själv. Om jag outar mitt mål här så kanske det är lättare att jag utför det:

Målet är två friskisvistelser i veckan! Gym eller jympa kvittar! Eller, målet är väl egentligen fler till fällen, får kalla det minimikrav istället! =)

Skola idag också. Trevligt men jag är lite off känner jag. Upplever mej själv som otrevlig, hoppas inte fler gör det bara.. :S

När en förhoppning om att kunna börja pyssla med mitt examensarbete redan i sommar! Vore ju underbart om det kunde gå! tänk att slippa det i trean! :P Tänk om man finge vara mamma ledig istället! =) Eller iaf med ett litet frö i magen.. :P Minns Marlenes ord: Alla blir med barn i trean! Haha! Jag förstår varför nu! =)

Nu ska jag sova! Upp tidigt och en lååång dag imorn! Ska läsa med tvåorna, afromusikhistoria! Ska bli roligt och skönt att slippa nästa år!

Puss

Inga kommentarer: