Sångerska och sångpedagog

söndag 11 januari 2009

2009!

Förväntningar jag har på det nya året:

*Sång och musik!
Min utbildning fortsätter och jag sjunger hela dagarna. Jag vill också spela mer musik och skulle hemskt gärna vilja få genomföra en spelning med eget material. En dröm jag har som jag gärna skulle realisera!

*Skola!
Jag ska verkligen satsa allt på att bli mer strukturerad än vad jag tidigare varit! Vill ju verkligen göra detta och jag tycker ju att det är tokintressant! Mår mycket bättre nu så jag hoppas det går bra.

*Hus och hem!
Vi ska ju ha tillökning och jag hoppas han kommer hjälpa oss att ha mer ordning och reda i lägenheten. Det funkar helt enkelt inte att lämna disk eller andra prylar framme. Då kommer ju lilla pälsbollen låta oss veta att vi lever!

och sist med verkligen inte minst:

*Mig själv!!!
Nu jävlar, bruden!! Lördagsgodis och bara lightläsk(vilken ju inte är god iaf så då kanske man slutar av sig själv) är de första åtgärderna i mitt åtgärdspaket! Jag förtjänar fan i mej att må bra!!

Det är bara några av förväntningarna jag har på det nya året!

Inga kommentarer: