Sångerska och sångpedagog

måndag 12 januari 2009

Dan före doppare dan!

Sångstämmor och några basfills blev det iaf! Helt ok! Nöjd med dagens skolbit! Imorn börjar det igen. Känns rätt bra, är ivrig att komma igång igen, men jag har rätt dålig koll och vecka 5 ska vi ut på nåt särskilt som jag inte har nån aning om vad det är.. :S

Hjärtat är piggare nu och det piggar upp mej också! Just nu håller han på å pillar på vår klösmöbel! Eller rättare sagt Ceasars klösmöbel! =) Det ska bli så himla roligt att få hem honom och se om han trivs med oss! Hoppas verkligen det! Det gick ju så bra sist!

Ska man kanske lägga sej? Det är ju så underbart när man kommer på att man inte tagit på sej linserna utan bara kan lägga ifrån sig glasögonen! I like it!!

Jag har till och med varit duktig och lagat matlådor! Hade en laxfilé i frysen på 2 kilo som blev offrad i ugnen på en bädd av salt! Idag åt ni nyttigt å käkade sallad och lax! Så gott!! Och det ligger i en låda redo att tas med också! Tänkte försöka orka göra några laxpiroger också! Tror ni det funkar...??

Om jag var tvungen att välja en råvara att leva på resten av mitt liv i olika former så skulle det vara lax! Det är ju det bästa jag vet!!! =)

Avslutar dagens långa inlägg med en liten film! Vår söta kissunge utforskar oss!

Puss å godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker om att läsa i din blogg:)

Milla sa...

Tack! Vad roligt och jag blir glad! =)