Sångerska och sångpedagog

måndag 9 juni 2008

Sommartäcken?

Ja, nu har vi sovit kanske två nätter utan täcke i påslakanet. Såå skönt! Det betyder verkligen att det är sommar!

Jag är världens sämsta på att sova i värme och vakna och må bra! Somnar jag i ett varmt rum eller tex i solen så mår jag pecka när jag vaknar. Inte bra!

Inte bra heller att så många saker på listan från igår blev ogjorda. Ska väl dock tillägga att listan var mycket längre från början men att jag bara skrev upp de saker som fram till då var kvar att ta tag i!

I morse tänkte jag kliva upp tidigt, men det blev inte riktigt så. Är på G nu iaf och går runt och plockar upp saker. Har tom bäddat sängen! :P Riktigt stolt! Hehe.

Ska samla ihop all tvätt också och mata diskmaskinen. En g:a u-sala promenad vore också skönt men bara tempen håller sej under 20 så.. Jobbigt att bli toktörstig och vara tvungen att dricka ur kranen vid de offentliga toaletterna vid kyrkan.. Nej tack, jag klarar mej!

Friskis ikväll! Sugen??

Inga kommentarer: