Sångerska och sångpedagog

onsdag 11 juni 2008

Rejection tango!

Jag är alldeles slut efter dagen idag.

Vaknade runt sju och steg upp toktidigt med mina mått mätt. Sydde lite innan jag gick till tant doktorn. Fördrev sedan lite tid innan det var dags att gå till förskolan och hämta mini-O, skulle ju vara barnvakt idag! Och barnvakt var jag, heeela dagen! Med lite stöd från stor-O de sista timmarna! :P

Men jag är alldeles trött nu. Sitter och sprättar lite av det jag sydde imorse. Funderar lite på om kjolen är för vid, trots att jag i just denna fråga tycker "ju större, desto bättre!". Vi får se om jag river den i småbitar.

Det var väldigt terapeutiskt att sprätta! Snåla jag har sytt med billig vit tråd på de sömmar som ändå inte kommer att synas på utsidan! =)

Imorn är det rep tidigt och på kvällen är det skolavslutning! Kan ju bli en mysig dag! Hoppas på lite bättre väder än vad det var idag bara!

Fick en fin inbjudan till fest också, men på lördag ska vi på Tosca hela kvällen.. =(
Dumt, vill ju träffa och gratta dej, K!!

Nu är det sova snart! Har blivit nobbad såå himla många gånger idag att bara det är frustrerande och utmattande! Av alla möjliga stipendier jag sökte fick jag bara ett.. Men det är ju också bra! =)

Inga kommentarer: