Sångerska och sångpedagog

lördag 21 juni 2008

Fotboll och snusk!

Igår åkte vi bil. Långt, långt bort. Ända ut till Gräsö utanför Öregrund. Där satt vi vid vattnet och grillade fläskfilé på våra gamla engångsgrillar! Det var så himla mysigt och precis vad jag orkade med! Vi svullade jordgubbar och spraygrädde till efterrätt och det kändes härligt sommarsyndigt!

Idag har vi mest legat i varsin soffa och tittat på tv. Jag lämnade lägenheten enbart för att hämta pizza eftersom vi inte orkade steka abborrfiléerna jag tog fram ur frysen imorse.

Nu är det fotboll som gäller. Har tittat på nästan alla sändningar tror jag.. Eller iaf alla matcher som sänts. Det känns lite nördigt, men jag gillar ju fotboll! Favvosporten! Nu håller Holland på och gör upp med Ryssland om vilka som går vidare till semin. Mitt hejjande ligger på Holland. Är lite sur på ryssarna som slängde ut Sverige..

Fint med alla sorgeband för Bullaboos bebis också. Jag hade nog velat ha O hemma hos mej om jag just förlorat en bebbe i vecka 22, men det är ju jag. Kanske är lite väl självisk.

Dumt med barn som gör hur som helst. Dumt med folk som dör öht som inte är gamla och dör av att de levt klart. Hatar döden.

Imorn ska det diskas. Helt sjukt vad det ser hemskt ut. När åt vi egentligen tacos?? Stekpannan står på spisen fortfarande! FYYYYYY vad äckliga vi är! :P

Inga kommentarer: