Sångerska och sångpedagog

måndag 30 juni 2008

Byggdamm!

Funderade på varför det var så varmt i lägenheten.. Kom då på att jag bett O stänga sovrumsfönstret imorse av någon underlig anledning som jag inte kunde komma på, och visst, fönstret var stängt! Fick upp någon minnesbild av någon dröm och att jag blev irriterad på O som inte riktigt kunde förstå mej.

Var tvungen att fråga och jepp! Jag hade sagt något om att det skulle blåsa in en massa byggdamm! Då kom jag ihåg att jag drömde om ett område en bit härifrån och att det gått ut varningar till allmänheten om att man måste stänga dörrar och fönster för att det skulle komma in en massa skit annars!

Jag hade dock lite svårt att förklara eftersom jag typ fortfarande sov, så jag blev irriterad för att han inte visste! :P

Knas!

Inga kommentarer: