Sångerska och sångpedagog

fredag 27 juni 2008

Äntligen något som blev fint!!

Sydde ett lila bälte till min morotsklänning! Klänningen är svart, sitt namn till trots!

Det blev skitsnyggt, min bästa produkt hittills! Man kanske borde köpa tyg i flera olika färger och få en hel regnbåge att välja på!

Köpte ett litet resårbälte på hm och tog spännena därifrån så det ser ruggigt proffsigt ut! Lite roligare än att bara ha ett svart bälte. Mitt funkar bättre också, det ger inte efter på samma sätt som det som följde med! Stolt som en tupp!!

CSN beslutade sig till sist för att ge mig lite pengar också så snart ska jag göra en utflykt till ekeby för att sola och köpa gymkort! Skitpeppad!! Vill få ordning på mej ju och det är ju skönt att kunna hänga på gymmet ifall det inte passar med så många pass när jag börjar pendla och sånt.

Nej, nu ska jag röja lite här! Det är tyg överallt! :P

Pussar till alla som vill ha, känner mej generös idag! =)

Inga kommentarer: