Sångerska och sångpedagog

måndag 30 juni 2008

lägger på ett kol!

Var på gyminstruktion igår! Ashäftigt att bli instruerad i hur maskinerna används och vilka inställningar just jag ska ha! Roligt också att jag och O hade skitlika på de flesta av maskinerna!

Testade också en crosstrainer på riktigt för första gången! Helt fantastiskt! Alldeles slut blev jag av tio minuter men det var ändå så roligt att jag hade kunnat fortsätta!

Idag ska vi dit! Första passet! Ska bli sååå roligt!

Har en hel del saker jag måste pyssla med bara. Ska färga håret, plocka ihop och dammsuga, diska, träna, köpa lite presenter till alla människor som ska ha dem..

Får ta tag i detta nu snart! Har börjat med att plocka ur diskmaskinen! Sen tänkte jag plocka i ordning i sovrummet och sedan dansa med dammsugaren innan jag sticker till gymmet!

Tror ni jag fixar det??

Har bokat om tatueringstiden också. Vill inte riskera att det krånglar med Stevie Wonder. Don't wonna miss it!!

Nu = GÖR ETT RYCK!

puss

Inga kommentarer: