Sångerska och sångpedagog

fredag 6 juni 2008

Nationaldag och Viktoria T

(tänker inte låtsas om den dåliga bloggfrekvensen i juni! skämmes!!)

Och så var det ungdomarna som firade nationdaldag utan att veta varför de gjorde det.. Någon snackade något om kungen. Någon yppade något om den svenska flaggan och ytterligare någon stammade fram något om Gustav Vasa..

Ytterligare en anledning till fest! =) Poolparty var ju fint! synd att jag är en sådan badkruka.. Eg. extreemt obekväm med att visa upp mej för folk. Helst folk jag inte känner.. Men men.. Jobbar ju på det! Satsar på Beach..... 2011?? :P

Nu fick jag ju ut en hel del av det iaf! Bland annat en rödbränd rygg! Good for me! Jag tycker att rött är underskattat! Det brukar ju lägga sig till slut och då är det ju brunt och fint! =) Nu ska jag åka och sätta mig för att sola framsidan istället!

Ska iväg och lyssna på O som spelar tillsammans med Viktoria Tolstoy ikväll! Gillar hennes sång! Kanske är hon en skit privat, det gör mig ingenting! Tål heller inte Robyn så fort hon slutar framför ord till melodi och övergår till samtal.

Men det gör ingenting!
Jag och E ska dit! Tack killar för att vi får vara spelarfruar! :P

Inga kommentarer: