Sångerska och sångpedagog

fredag 13 juni 2008

Äntligen fredag..

Skolavslutning i Täby igår. Spännande. Och totalt annorlunda mot alla skolavslutningar jag har varit på tidigare, som dock varit alla på en och samma skola..

Idag tog jag men en sovmorgon! Klev upp halv tio istället för runt sju åtta som de blivit de senaste dagarna. Tänkte att det vore coolt att bli lite morgonpigg! Men sen blir jag trött i alla fall så det kanske inte spelar någon roll egentligen..

Idag blir det syjunta! Ska försöka få till överdelen på kjolen och ärligt talat så gruvar jag mej lite.. Det känns svårt! Och sen så har jag låtit kjolen vara med alla våder. Det får bli en tokstor kjol trots allt! Vilket bara gör att mitt arsle ser ännu större ut, men just nu skiter jag i det! :P Jag vet att jag jobbar på det!

Undrar om frukost är en bra grej! Ska man kanske äta något så man får lite energi att brottas med symaskinen?? Ni som har läst min blogg vet ju hur störd den är ibland!

Puss å kram så länge!

Inga kommentarer: