Sångerska och sångpedagog

fredag 13 juni 2008

En NY klänning!

Håller på med min röda klänning nu. Ibland känns det som att den kan bli fin och ibland är det jobbigt att försöka förstå hur jag ska sy och nåla för att det ska bli som det ser ut i mitt huvud!

Dock är det roligt att se om det blir någonting över huvud taget! Våga vägra mönster!

Nu får jag inte sy på överdelsdelarna dock på en gång såhär! Nej, jag måste åka och träna.. Det ska bli skönt!

Lägger upp en bild på klänningen sen, så ni som är sugna får se hur den ser ut i dag! Hoppas att den är klar snart! Har ingen aning om jag vill använda den öht och heller inte någon aning om när, kanske på något gig? Den är ju inte riktigt ådalsröd, annars hade ju det varit något..

Nej, byta om nu!

Styrkemedel, here I come!

Inga kommentarer: