Sångerska och sångpedagog

måndag 30 juni 2008

Det bästa jag vet!

På onsdag och torsdag ska jag få göra det bästa jag vet: Sjunga!!

Det är konsertdags och jag längtar så! Visst, det är superroligt att repa också, men det är ändå liite bättre att framträda framför publik. Och på onsdag har vi en ljudtekniker som jag alltid brukar gilla att sjunga med. Han är bra på min röst tror jag!

Min fina O och jag var till gymmet idag! Skitskönt, men jag tror jag var lite för snäll mot mina muskler! Måste öka belastningen till nästa gång! Är helt kär i crosstrainern! Vill gärna ha en sådan!

Någon som vill byta en motionscykel mot en crosstrainer?

Nej, tänkte väl inte det..

O ska bli husägare också! Tillsammans med sina bröder. Det är coolt. Hus i Båstad! =) Vi ska dit i sommar och hänga en vecka. Det blir najs det!

Nu ska jag göra saker som jag inte hunnit med. Ska plocka ihop och dammsuga! Badrummet först tror jag!

Puss

Inga kommentarer: