Sångerska och sångpedagog

tisdag 10 juni 2008

HEJJA SVÄÄÄRJÄÄÄH!!!!

Idag har jag varit driftig!

Jag har sytt på min klänning! Den verkar bli fin. Får se hur överdelen blir bara..

Jag har varit hos tant gotland. Alltid lika intressant

Jag har bokat tid för synundersökning och nya brills! Måste ha något att variera med och mina gamla brillor från nian är ju skrattretande svaga sa en optiker en gång..

Jag har bokat tid hos tatueraren!!! Wuhuuuu!! Nittonde september smäller det!!

Jag har gått på ett styrkemedelpass och överlevt!

Jag har repat piano/sång. Gick bra, blir nog fint det där!

Jag har även blivit kär i svenska landslaget igen! Mest Zlatan. Och Henke för att han alltid är med! Och Petter för att han var en sådan backgigant!

Nu är jag hemma igen! Har köpt frukt och bröd inför barnvakteriet imorn! Ska leka med vääärldens sötaste lillunge! Ska bli roligt!

Sov så gött! Jag ska dricka maaaassor med vatten först!

Puss

Inga kommentarer: