Sångerska och sångpedagog

tisdag 17 juni 2008

Solitary

Idag har jag träffat mina barn. En ny grupp och det känns helt ok. Helt lagom. Inte för mycket så hjärnan får spatt, utan alldeles lagom med sysselsättning just nu.

Var på bio med mina kära O också! Vi såg Ingen jiddrar med Zohan. Skitrolig film! Hade ingen aning om vad det var för något, men hey! Gratis är gott! :P

Imorn är det ett styrkebaspass på schemat! Hoppas jag pallar det! Känner mej lite knasig med temperatursvängningar och sånt.. Ja ja.. det blir nog bra snart! Bara halsen slutar kännas jobbig! Tänkte att om jag fortsätter försöka orka med ett sådant pass kanske jag faktiskt gör det till slut! Vore ju fantastiskt!

Har lyssnat på White russian idag. Gillar den. Funderar på om man kan köra Solitary andra juli.. Vore ju coolt.

Nu lyssnar jag på slutkonserten. Fint där. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror nog att du orkar med ett styrkebaspass, darling! Det gör du ju praktiskt taget varje dag... ;)