Sångerska och sångpedagog

torsdag 11 april 2013

Utmattad.

Tillslut måste jag ha somnat för jag vaknade av Tyra Banks.

Nu är jag sååå vansinnigt trött och hoppas på att kunna somna när det snart är dags för det.

Idag har vi varit utomhus och det har varit riktigt skönt. Vädret har varit nästan toppen, det blir ju så kallt så fort solen försvinner.

Babysimmade och matade fåglarna vid ån. Jättemysigt. Lovisa gillar verkligen simmandet nu och är sååå duktig! Trodde aldrig att en åttamånaders skulle kunna "simma"!

Träffade Lena och Tuva och det var jättekul!

Ibland undrar jag om jag pratar för mycket. När jag öppnar mig kan jag inte riktigt hejda mig (längre). Från att inte alls ha kunnat prata om hur jag mår/har mått så har det kanske gått överstyr. Jag kanske skrämmer folk?

Nå väl. Säg åt mig isf.

Fick ett samtal idag och jag hoppas det kan leda till en riktigt spännande grej! Kan nog inte skriva mer om det så jag slutar nu direkt!

Nu ska jag få kalasa på Olles fantastiska köttfärssås!

Inga kommentarer: